Member details

tilburgse single hyves

Sort by: -Old first- | New first

12 May, 14:00
De titel zegt het al he,
wat doen jullie tijdens deze warme dagen??
vertel maar:..........
14 May, 16:30
beach!!!!
15 May, 15:40
Dat was voor mij alleen maar efteling, de bossen in en met mijn dikke kont in een bad in de tuin :xd:

16 May, 17:02
Dag Danielle,

Ben net lid geworden van deze club. Leuk initiatief!
De afgelopen dagen ben ik afwisselend naar het Blauwe Meer geweest en naar de Beekse Bergen.
Misschien is het een leuk idee om eens een tijdstip en plek af te spreken bij de Beekse Bergen of het Blauwe Meer waar leden van deze groep elkaar kunnen ontmoeten.
Moeten we wel even wachten tot het dipje van de temperatuur voorbij is. Maar mochten er mensen zijn die hier iets voor voelen dan kunnen die alvast reageren.

Love,

Roeland
17 May, 21:42
@roeland

miss het efteling uitje ook iets voor jou???
ik zelf ga (kan) niet mee.. maar miss toch leuk om te doen heej... en andere uitstapjes gooi t in de groep zou ik zegge:-d ..
18 May, 10:48
Dag Danielle,

Bedankt voor de tip. Persoonlijk ben ik vooral een liefhebber van zwemmen.
Misschien zijn er in deze groep mensen die het leuk vinden als het mooi weer wordt (geloof dat het eind van de week weer flink boven de 20 graden wordt) de mogelijkheid te openen voor een ontmoeting op de Beekse Bergen of het Blauwe Meer
Ik zou op de site kunnen zetten wanneer ik er ben (ergens in de middag) en waar en dan kan iedereen onaangekondigd daar naar toe gaan of niet natuurlijk.
Gewoon zonder verdere organisatie en informeel.
Zijn er mensen die zoiets leuk zouden vinden? En is er een voorkeur voor de Beekse Bergen of Blauwe Meer?

19 May, 12:50
je mag er gerust een agandapunt voor openen Roeland. Maar ik vind het op het moment nog te koud voor het blauwe meer.

Binnenkort, de 6 juni is er de borrel in drie gezusters en 12 juli de eerste dagontmoeting in de efteling met efteling zomeravond

Dus worden leuke dagen, hoop ik als beheerder
19 May, 12:59
Zelf ben ik al een paar keer wezen zwemmen in het Blauwe Meer, inderdaad fris, maar voor de doorzetter was het mogelijk.........
Maar misschien inderdaad verstandiger om nog even te wachten om dat als agendapunt te openen.
Mocht ik 6 juni kunnen dan kom ik naar de drie gezusters lijkt me leuk om kennis te maken.
19 May, 20:28
vind ik ook reinald, tis mij nog te koud voor t blauwe meer... enne mijn keus ga dan na de beekse bergen heb alysa ook nog iets hihi
20 May, 08:10
Prima, dan wachten we eventjes tot het water wat warmer is en als dat het geval is zal een agendapunt geopend worden over de Beekse Bergen
9 Jun, 11:05
heb nog niks in de planning misschien iemand een idee(h)
23 Jul, 21:30
naar zwembad
galderse meer
efteling
tarrasje pakke
zoalng het maar gezellig is :-d

Subject Started by  Replies   Last 
Reinald
18 14 Aug, 19:10
Reinald
14 11 Aug, 22:39
Reinald