Member details

tilburgse single hyves

Sort by: -Old first- | New first

28 Mar, 14:46
Zo dit betekent dat je iedere week lekker kunt vertellen wat je in het weekend gaat doen.
28 Mar, 14:48
ik zal zelf maar beginnen

Vanavond ga ik naar een goede vriend, bijpraten en zo.

Zaterdagavond ga ik eerst poolen met Marieke (:twosome: ) en daarna stappen waar ik natuurlijk me vrienden zie, gezellig.

Zondag zal ik wel weer brak zijn, :lol:
8 Apr, 22:16
wat ga ik komend weekend doen, uhhh zaterdag overdag werken savonds bank hangen en zondag als t goed weer is met alysa naar de efteling... groetjes danielle
10 Apr, 21:45
Ik heb dit weekend de kinderen en een zaterdagmorgen moet mijn dochter eerst voetballen mijn zoon heeft dit weekend geen programma na het voetballen van mijn dochter ben ik lekker een weekendje met de kinderen weg.
24 Apr, 14:56
met mooi weer word het de efteling of de duinen..
24 Apr, 20:00
morgen nog een dagje werken,zaterdag moeten mijn dochter en zoon eerst voetballen en daarna lekker een hele week weg met de kinderen ff lekker een weekje er tussen uit :cheerleader: :banana:
24 Apr, 20:57
Zaterdag de Efteling met Eline en de buuf met de kids...en zondag lekker luieren en veel op msn!!!

xxx
26 Apr, 09:54
Weekend ik weer begonnen!! Direct ff shoppen voor me app. en dan in de middag feetsje van me omatje die vandaag 95 is geworden!!

En murgen weer klussen in me app...

Dat was me weekend weer hahaha
28 Apr, 16:12
zo op maandag al lekke rplannen maken voor het weekend...maar vakantie dus eigenlijk hele week...en volle bak
dinsdag tilburg zingt
woe kon dag...in tilburg
do streetparty rising dutch ( goirle) en avond feestje hdctilburg
vr sauna?/
za rit hdc tilburg en avond daar feestje
zo ride in veghel

meer mensen die motorrijden...?
28 Apr, 16:49
nou joost jij doet genoeg deze week..
nu ik: maandag tot woensdag werken donder dag vrij en naar een verjaardag(kinderfeestje) vrijdag en zaterdag werken, zondag naar de efteling... in mn uppie snik... nouja mijn kindje ga ook mee:-p
28 Apr, 23:26
wat ik ga doen het weekend echt erg hoor
zaterdag tot 2 uur of zo werken en zondag werken tot een uur of 1 snachts :-( :'-( dat is mijn aankomend weekend werken
29 Apr, 13:49
met familie op vakantie naar turkije voor 1 week
23 Jul, 21:34
stappen
ook de laatse 2 dage van de kermis mee make natuurlijk
23 Jul, 21:37
stappe bij de boekanier natuurlijk het café van tilburg :-d
31 Jul, 19:51
Het komend weekend weinig doen.
Denk bijkomen van een warme werkweek..

Als het weer meewerkt misschien wel naar het zwembad, of naar de Efteling

Subject Started by  Replies   Last