Aangezien de hyves over de 50 leden heen is. Wil ik nu toch wel iets gaan organiseren.
Ik heb hiervoor een datum geprikt, 11 april a.s. Maar merk al wel dat er niet veel mensen kunnen. Ik heb tweemaal de reden gehoord dat ze moeten werken. Tja, dan kun je toch nog vrij vragen voor die dag.
Maar ik wil ook nog wel best over een andere datum discussieren.
Tevens betaal ik het eerste rondje. En dat wil zeggen dat ik er zeker iets voor wil doen.
Heb me eigen ondertussen gemeld ik ga mee hoor.
@jolanda je kunt ook oppas zoeken heb ik ook gedaan
Mijn lieve ouders bereid gevonden om op de kinderen tepassen.
tot op heden staat de teller tussen de 10 a 15 personen
het is nog ongeveer 6 daagjes
En hij gaat door, ik neem het fototoetstel mee. Dus voor leuke foto's en ook natuurlijk een verslag, hou de site in de gate
heey reinald, je heb makkelijk praten vrij vragen.... heb paar jaar maar 3 weken aan vrije dagen en die hek nodig in de vakantie... dus vrijvragen geen optie, miss een idee om t niet op vrijdag maar op een zaterdag te doen wanneer de meeste mensen vrij zijn...
@peter...
weet je wel wat een oppas kost... niet elke ouder wel steeds maar oppassen... dus bij een andere oppas ben je snel 6 tot 10 euro per uur kwijt... en niet iedereen heeft genoeg geld om dat zomaar te betalen.... dus niet te snel oordelen... van dan maar oppas regelen, soms is dat onmogelijk....
ik doe het op vrijdag houden omdat het dan wat rustiger is. Maar ik wist niet dat jij zo weinig vrije dagen hebt. Er komt vast nog wel eentje. Als deze in ieder geval een succes heeft
en anders kom je toch weer eens stappe in de boeka, ben er zaterdag misschien wel weer
Oordelen wie zegt dat ik vlug oordeel het zou misschien ook als geintje kunnen zijn bedoeld.
Ik weet heus wel dat niet alle ouders zomaar kunnen oppassen en ik weet ook wel wat een beetje oppas kost hoor.