Member details

tilburgse single hyves

Sort by: -Old first- | New first

8 Jan, 12:41
hier kun je vertellen wat je ideale partner vooral niet moet hebben. Dus echte afknappers.

Dat mogen ook onzinnige openingsteksten zijn of iets aan zijn kleren, maar het belangrijkste is natuurlijk toch het gedrag van de toekomstige persoon
8 Jan, 16:22
zweetvoeten :-d :-d
22 Jan, 21:35
onverzorgde typetjes....
na zweet stinken, en arogantie
23 Jan, 14:06
die eerste van mij was natuurlijk maar een geintje...ik knap af of kerels die over van alles en nog wat liegen. En kerels die vinden dat vrouwen domme wezentjes zijn en niks zelf kunnen.
13 Feb, 10:15
Liegen!!! Die zich helemaal geweldig vinden!! bahhh
25 Feb, 15:18
liegen
Heel veel drinken
Arrogantie Bah

Gewoon lekker jezelf zijn
26 Feb, 15:13
OOh ja mannen die zuipen vind ik ook niks!!!

of blowen

liever niet rookt maar dat kan nog;-)
26 Feb, 15:16
ja ben ik het ook mee eens, liever geen rokers, doen ze het toch nou oke dan kan er wel mee leven maar zoiezo niet blowen nee, de lucht alleen al bah.
27 Feb, 19:55
Vrouwen die allen maar praten en niet luisteren
27 Feb, 21:40
hahaha wij vrouwen luisteren alleen maar hoor:-p

Maar wij vrouwen vinden het ook niet leuk hoor als jullie mannen alleen maar praten en wij alleen maar moeten luisteren. en dan ook nog alleen maar praten over auto,s, motoren en echte mannen dingen :-p :-p
28 Mar, 17:38
oneerlijkheid daar heb het mee gehad bij vrouwen,kan ik echt niet tegen en negatief zijn brrr
2 Apr, 22:09
Als ik zo de reactie hier zo lees zit ik goed :-d
rook niet,ben niet arogant,verzorg me eigen goed en ja ik drink zo af en toe een biertje maar ben zeker geen zuipert :lolonground: :lolonground:

Ik knap echt af op mensen die denken dat ze beter zijn dan een ander onverzorgde figuren en liegen kan ik al helemaal niet hebben.
1 Jul, 16:52
ik knap af op mannen die denken echt alles beter te weten en die alleen naar hun eigen kijken. en ik knap af op mannen die mijn vrienden niet mogen. en liegen en bedriegen is ook een afknapper.
23 Jul, 21:20
ik knap af op vrouwen, als ze liegen
drugs gebruiken of bedriegen
of vrouwe met capsones is ook een afknapper

Subject Started by  Replies   Last 
Reinald
18 14 Aug, 19:10
Reinald
14 11 Aug, 22:39
Reinald
1 11 Aug, 13:47
Danielle