Member details

tilburgse single hyves

Sort by: -Old first- | New first

29 Aug 2007, 18:57
Zo om elkaar goed te leren kennen is dit forum om je aan elkaar voor te stellen.

Ik zal met mezelf beginnen.

Ben 34 jaar, woon in tilburg west bij het tweestedenziekenhuis. Heb daar een eigen flatje uikijkend op mooie omgeving en een druk kruispunt.

Ik heb een eigen auto, een goede baan, leuke vrienden, ga graag stappen in de boekanier, ben soms best romantisch. Heb me flatje leuk en romantisch ingericht. Heb een kat en een cavia en hou er van om eigenlijk samen met iemand dit alles goed te delen
19 Oct 2007, 20:18
Nou ik ben wendy en ik ben 23 jaar
Ik ben een alleenstaande moeder van 2 kinderen
Mijn dochter Angel is 4 jaar en mijn dochter dyantha is bijna 3.

Ik woon dus in Tilburg bij korvel met mijn meisjes.

Ik hou heel erg van spiritualiteit en ik schrijf graag gedichten.
Ik ben dol op muziek en ik hou van lol maken.
Ik heb 2 katten sheba en onyx.
en visjes haha.

ik hou van romantic en films kijken met kaarslicht.

wil je meer van me weten kan je het me altijd vragen.
21 Oct 2007, 12:00
Hoi,

ik ben Jolanda, bijna 34 jaar en moeder van een meissie van 7. Ik heb ook 2 katten (Ziggy van 14 en Nero van 12) en een konijn, kanarie en een witte muis :-d
Wij wonen in een rijtjeshuis in de reeshof. Verder werk ik in de Thuiszorg en ben best recht voor zijn raap. Ik zeg vaak wat ik denk ipv eerst denken en dan mijn mond pas open doen. Gelukkig vinden mijn vrienden dat tot nu toe alleen maar positief :-p

xxx
21 Oct 2007, 13:40
hey people...

ik ben danielle, 25 jaar. woon in tilburg en ben een alleenstaande moeder van een dochtertje van 19 maanden oud.. heb een aquarium, en een vogel. woon op t moment bij mn ouders.. en tot nu toe de enige zonder katten... haha geef mij maar een hondje:-o .
verder werk ik in de avond uren in de horeca...
meer weten vrag t gerust....

xxx
23 Oct 2007, 15:36
hey Danielle,

snap het best hoor...haha ik heb twee katten, maar ben eigenlijk een echt honden mens :-p

xxx
13 Feb, 10:12
Ik ben Silvia Ben 24 jaar! Ben sinds januari weer vrijgezel!! Het was voor mij heel onverwachts. Maar ja zo is het leven!

Ik hoop via deze hyves nieuwe vrienden te maken!

Ik ben Happy, hou van feesten, ben vervelend, Lief, koppig, Grappig, heb een groot , engel, spontane, gezellig, hou van kletsen, Dansen , tekenen, zwemmen...ect... gewoon OKY

Jah wil je meer weten laat maar een brichtje achter op mijn hyves!!
25 Feb, 15:22
Ik ben wendy en ben 24 jaar. Ik woon nog thuis en werk in een winkel. Ik wil graag gehandicaptenzorg gaan doen en ben daar nu ook mee bezig om dat in werking te zetten.

Mijn grootste hobby is voetballen en ik voetbal bij berkdijk DA1 in kaatsheuvel.

Verder lees ik graag een goed boek, ga graag naar muscials. Stappen doe ik ook graag maar zeker niet elke week.

Nou voor de rest zou ik zeggen zoek mij profiel en als je nog wat wilt weten hoor ik het graag. En leuke mensen mogen altijd zich toevoegen op mijn profiel.

groetjes wendy
10 Mar, 19:06
hoi mn echte naam is Gerard,ik ben een stapbeesd,en muzikant,heb een dochter van 27 en ik werk in de grafische wereld.
24 Mar, 13:43
Hoi Hoi,

Ik ben Jolanda ik ben 39 jr,
alleenstaande moeder van een zoontje 5 jr.
Hij is mijn allessie en zijn naam is Marinco,

Ik heb ook nog 2 huisdieren,een kat Mopke,en mijn ratje Stimpy
Verder heb ik een grote dosis humor,kan ook wel serieus zijn als het nodig is,
Houd van eerlijkheid,en gezelligheid,

Wil je meer over me weten kom dan even op mijn hyves spieken,

:byebye: :byebye: Jolanda
30 Mar, 20:56
Hoi,

ik ben Peter ben 40 jaar en heb 2 schatten van kinderen die helaas niet bij mij wonen heb geen huisdieren.
Ik ben sinds vorig jaar december gescheiden en woon (voorlopig) in het centrum van Tilburg.
Wil je meer weten vraag het me maar gerust hoor.
31 Mar, 21:13
Hoi, ik ben Paul, 28 jaar en alweer een tijdje single.

Ik ben nog heel ff student, zit in mijn afstudeerjaar van mn opleiding.

Verder hou ik van gezelligheid, heb een voorkeur voor Latin muziek(Salsa, reggaeton, merengue enz.) maar ik ben niet 1-kennig en sta dus ook open voor iets anders, zolang t maar chill klinkt;-) .

wil je iets weten van mij, check mn Hyves en/of laat een berichtje achter.

Groetjes , Paul;-)

28 Apr, 16:15
hee hoi
ben joost, 31 al weer, sinds paar weken single ( na wat lieg en bedrieg werk), geef les, woon in reeshof, sport veel vele met vrienden weg en maak de europese wegen onveilig op den harley
geen huisdieren kinderen ( niet gemeld althans)
want more...just ask
28 Apr, 16:50
voor alle nieuwkomers, WELKOM:-p :-p
28 Apr, 23:31
heey luitjes

ik ben Nancy ben 21 jaar nog redelijk jong voor de meeste hier. ik woon natuurlijk in tilurg. werk bij de Mac Donalds in de Reeshof echt gezellig daar. ben sinds 2 maanden ongeveer weer vrijgezel. maarja woon op mezelf dicht bij de westpoint. en wil je meer over me weten voeg je me maar toe.
groetjes
xxx
nancy
29 Apr, 13:03
ik ben maarten ben 38 jaar woon in reusel in een rijtjeshuis doe aan biljarten werk bij de wvk en mijn motto is een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Subject Started by  Replies   Last 
Reinald
18 14 Aug, 19:10
Reinald
14 11 Aug, 22:39
Reinald
1 11 Aug, 13:47
Danielle
11 23 Jul, 21:30
Reinald
21 23 Jul, 21:25
Reinald